Frequently asked questions

De meest gestelde vragen en antwoorden over Advanced Engineering

25/03/2020

Als organisator van Advanced Engineering 2020 volgen wij de uitzonderlijke situatie met betrekking tot de Corona COVID-19 pandemie op de voet.

De gezondheid en het welzijn van onze exposanten, bezoekers en medewerkers is onze hoogste prioriteit. Voor de periode van mei 2020 heeft de Belgische regering nog geen bijzondere beperkingen aangegeven met betrekking tot de organisatie van evenementen zoals Advanced Engineering in Antwerp expo.

Al het drukwerk en promotiemateriaal ligt klaar voor de editie in mei maar wij zijn ons er ten volle van bewust dat de huidige uitzonderlijke omstandigheden een normale bezoekerspromotie onmogelijk maakt.

Vorige week zijn we gestart met een telefonische rondvraag bij onze exposanten en partners om de mei-editie wegens overmacht te annuleren en opnieuw te organiseren op 24 & 25 juni 2020. Maar door de snel veranderende omstandigheden met betrekking tot de  Corona COVID-19 pandemie en de maatregelen die daaruit voortvloeien,  vrezen wij dat ook deze datum geen volledig alternatief kan worden voor de organisatie van Advanced Engineering 2020.

In samenspraak met onze strategische partners hebben wij dan ook beslist om Advanced Engineering 2020 opnieuw te organiseren op woensdag 21 en donderdag 22 oktober 2020 in Antwerp expo. Via deze e-mail bevestigen wij de nieuwe datum dan ook officieel.

Wij hopen samen met u dat we deze moeilijke periode snel achter ons kunnen laten. Daarom willen we samen met u bouwen aan een gezonde toekomst en staan wij garant voor een succesvolle Advanced Engineering op woensdag 21 en donderdag 22 oktober 2020.

Bedankt voor uw begrip en zorg goed voor uzelf en uw naasten.

Tot binnenkort.

Ja. Maak verbinding met het netwerk ‘Antwerp Expo’.

Ja. Aan de ingang van Advanced Engineering is er een bewaakte vestiaire waar je tegen betaling je spullen kan achterlaten. Vergeet aan het einde van je bezoek je spullen niet op te pikken. De vestiaire sluit gelijktijdig met de beurs.

Verder gelden dezelfde regels als op alle openbare plaatsen: laat niets onbewaakt achter of de security pikt het op. En pas op je spullen: wij zijn niet verantwoordelijk voor diefstal of schade.

Ja. Doorheen de beurshallen kan je cateringpunten vinden. Geniet tijdens je bezoek van een pauze met ontbijt, lunch, tussendoortjes,…

Ja. Door vertoon van je bezoekersbadge geraak je vlot terug binnen.

Ben je iets verloren en ben je nog in Antwerp Expo? Meld je dan bij het Easyfairs Business Point. Ben je al terug thuis? geef ons dan een seintje via marketing@ae-expo.be

Ons engagement voor uw veiligheid

Meer dan ooit is uw veiligheid één van onze hoogste prioriteiten. Onze events en eventlocaties stellen alles in het werk om de properste en veiligste plek te creëren om mekaar te ontmoeten en zaken te doen. Uw gezondheid en welzijn zijn onze topprioriteit.

Reiniging en hygiëne

Desinfectie

Tijdens onze events zullen alle oppervlaktes gereinigd worden met een type ontsmettingsmiddel dat ook in ziekenhuizen wordt gebruikt. De meest aangeraakte oppervlaktes zullen heel regelmatig gedesinfecteerd worden. Electrostatische sprayers voldoen aan de strengste hygiënenormen.

Hand hygiëne

Desinfecterende handgel zal overal op het event en in de gemeenschappelijke ruimtes (zoals seminariezalen) beschikbaar zijn. Ontsmet uw handen regelmatig! Wegwerphandschoenen zijn ook verkrijgbaar.

Smart badge contactloze technologie

Onze Smart Badge technologie is niet enkel handig, het is ook een heel veilige manier om onze events te bezoeken. U ontvangt uw Smart Badge aan de ingang nadat de barcode op uw geprinte voucher of op uw smartphone is ingescand. Dankzij de geïntegreerde NFC chip in de badge, kan u doorheen het hele event product- en bedrijfsinformatie opvragen, zonder enig fysiek contact. Op het einde van de dag ontvangt u al uw verzamelde informatie via email.

Cashless betalen

Om gezondheidsredenen aanvaarden we enkel cashless betalingen in onze Easyfairs eventlocaties.

Food & drinks

U kan nog steeds eten en drinken kopen in onze hallen en op onze events. Onze cateraars zullen alle veiligheidsrichtlijnen respecteren die hun vanuit de overheid worden opgelegd. Wij vragen u vriendelijk om voor het eten uw handen te wassen en te desinfecteren.

Persoonlijke bescherming en detectie

Mondmaskers

Mondmaskers zijn verplicht op onze events. Wij raden u aan om uw eigen exemplaar te dragen maar er zullen maskers verkrijgbaar zijn, indien u het vergeten bent.

Plexiglas schermen

Er zullen plexiglas schermen voorzien worden bij registratie desks, infopunten, cateringpunten en alle andere balies die bemand zijn tijdens het event.

Fysieke afstand

Bezoekersdichtheid

Om voldoende fysieke afstand te kunnen bewaren, zullen we op ieder moment het aantal mensen aanwezig in de hallen monitoren, in lijn met de richtlijnen van de lokale overheid.

Social distancing

Wij vragen u om steeds een afstand van 1,5 meter te bewaren.

Vermijd fysiek contact

Er mag geen lichamelijk contact zijn bij de begroeting: geen handen geven en niet kussen.

Online registratie en touchless scanning

Registreer u voor elk event, registratie op het event is niet langer mogelijk. U kan uw bevestigingsmail met uw toegangscode printen of meebrengen op uw smartphone. Uw barcode zal gescand worden aan één van de (touchless) scanning balies.

Registratie via tijdslot

Op bepaalde events zal u tijdens de registratie of tijdens de aankoop van uw ticket een specifiek tijdslot voor uw bezoek moeten kiezen. Enkel op die manier kunnen de social distancing regels gerespecteerd worden en bespaart u tijd.

Online voorbereiding

Via de website van onze events kan u uw bezoek zo efficiënt mogelijk organiseren. U kan de exposantenlijst en het content programma raadplegen en vooraf inplannen welke firma’s en producten u wenst te zien en welke seminaires u wenst te volgen. Voor bepaalde seminaries dient u zich op vooraf in te schrijven aangezien het aantal plaatsen beperkt is per seminariezaal.

Eenrichtingsverkeer

Eenrichtingsverkeer in de gangen zal helpen om uw bezoek veilig en aangenaam te maken. Bezoekers zullen elkaar minder kruisen en zo kan u makkelijk anderhalve meter afstand bewaren.

Looplijnen

Indien gangpaden voldoende breed zijn om bezoekers in beide richtingen toe te laten, vragen wij u de looplijnen te respecteren die de looprichting aangeven.

Maximum capaciteit in conferentiezalen

In conferentiezalen zal er steeds een afstand van 1,5 meter tussen de stoelen bewaard worden. Dit betekent dat de capaciteit per zaal beperkt wordt, dus kom op tijd. Ga niet zitten op een stoel waar duidelijk op vermeld staat dat hij niet kan gebruikt worden.

Voelt u zicht ziek, blijf thuis

Hoe graag we u ook willen verwelkomen op onze events, wij vragen u graag om respect te hebben voor de gezondheid en de veiligheid van iedereen. Indien u zich ziek voelt – ook bij milde symptomen van een verkoudheid of koorts – blijf dan a.u.b. thuis.

Bedankt!

Wij danken u om deze regels te respecteren.
Hou het veilig en tot binnenkort op een van onze events.

Scroll naar top