Smart Badge vs Visit Connect

Efficiënte Leadopvolging met onze tools

smart badge
Smart Badge

Hoe de Smart Badge Reader gebruiken?

U zal één of meerdere groene bordjes ontvangen hebben. Plaats deze op een goed zichtbare plek nabij het gangpad. Elke bezoeker die interesse toont kan zo eenvoudig de reader aanraken met zijn badge. Groen lichtje en biep? Actie geslaagd!

De dag na het event ontvangt u één e-mail met een overzicht van alle verzamelde informatie. Daarnaast kan u de gescande leads ook steeds terugvinden in My Easyfairs.

Met de informatie uit de e-mail kan u contact opnemen met de desbetreffende bezoekers en hen meer informatie bezorgen of toevoegen aan uw database. De bezoeker ontving uw gegevens ook en kan ook zelf contact opnemen

Smart Badge

  • Op initiatief van de bezoeker
  • Alle exposanten kunnen hun info verspreiden via de reader (info opgeladen op My Easyfairs)
  • Geen gesprek nodig met de bezoeker, installeer de reader op uw stand en zij krijgen automatisch uw informatie toegestuurd.
  • De exposanten ontvangen een bezoekerslijst met data uit de registratie als ze bij u op de stand gescand hebben.

Voorbereiding: zet zoveel mogelijk bedrijfsinfo op My Easyfairs. U krijgt tijdens de opbouw de reader op uw stand geleverd.

Visit Connect

  • Op initiatief van de exposant.
  • Deze app is beschikbaar voor alle exposanten
  • U kan de app op alle toestellen installeren.
  • Kwalificeer leads door vragen te stellen en notities te nemen in de app.
  • Verzamel alle informatie op één punt.
    Lead opvolging: contacteer de bezoeker na de beurs.

Voorbereiding: Elke bezoeker ontvangt bij het binnenkomen van de beurs een bezoekersbadge met QR-code op.